söndag 2 mars 2008

Diversifierad

http://www.diversifierad.blogspot.com/ tog ett mycket moget beslut, och bestämde sig för att ha en vit vecka. Detta är något de flesta av oss skulle må bra av. Jag tycker förövrigt det är en självklarhet att man ska kunna stänga av all kursutveckling samt depåsaldo i sin aktieportfölj. Det enda som intresserar mig är orderdjup, nyheter, samt köp och säljkurs. Ifall aktien i fråga har backat 9% eller inte spelar absolut ingen som helst roll, och inte heller mitt depåsaldo ska spela någon roll gällande hur jag mår.

Än en gång, bra initiativ diversifierad!

Mvh David

1 kommentar:

Diversifierad sa...

Hejsan! Kul med några positiva ord om mitt initiativ. Hade hoppats locka några andra till samma sak, men ingen kommentar har kommit som tyder på att jag lyckades.

Tack också för en ny bra blogg. Ser fram emot fler bra inlägg framöveR!